niedziela, 28 września 2014

Miniaturka Miesiąca - wrzesień

Moi drodzy!
Przedstawiam Wam cztery miniaturki! Wśród nich znajduję się Miniaturka Miesiąca!
Głosujemy w komentarza dając ocenę (NIE LICZĄ SIĘ KOMENTARZE ANONIMOWE I GŁOSUJĄ TYLKO CZŁONKOWIE STOWARZYSZENIA!). Oceniamy wszystkie 4 miniaturki!
Najlepszej dajemy 3 punkty, drugiej 2 punkty, trzeciej 1 punkt, a najgorszej waszym zdaniem 0.
Kolejność miniaturek jest przypadkowa!
Wyniki już 1 października, więc macie mało czasu!












Proszę autorki miniaturek o sprawdzanie skrzynki e-mail, ponieważ tam będą poinformowane o ewentualnej wygranej :)

Pozdrawiam w imieniu całego Stowarzyszenia, 
Ann

9 komentarzy:

  1. Zacznę może od samego początku ;)
    1. Podobało mi się choć chwilami jak dla mnie zbyt chaotyczne. No i Draco stał się trochę za miękki, ale jak rozumiem miłość zmienia człowieka. Przyznaję 3 punkty.
    2. Muszę się przyznać, że już na początku czytania miałam nietęgą minę. Po pierwsze czcionka, strasznie ciężko się czyta. A po drugie przekleństwa. Miniaturka jak dla mnie nie dopracowana. Przykro mi, ale daję 1.
    3. Na końcu się wzruszyłam. Początek jakoś mnie nie zachwycił, ale końcówką to nadrobiłaś. Mimo to miniaturka nie wywoła u mnie zachwytu. Owszem jest ładna, ale brakuje w niej czegoś. 2.
    4. Zaskoczyłaś mnie Draco, który chce odzyskać Pansy. Miniaturka jest długa i byłoby z niej naprawdę dobre opowiadanie. Pomysł strasznie przypadł mi do gustu. No i zachowanie Dracona jest w miarę kanoniczne ;) Ta miniaturka podobała mi się najbardziej właśnie za oryginalny pomysł . A więc 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Tak jak wspomniano wyżej, Draco był tutaj zbyt miękki, ale całość mi się podobała. 2 punkty
    2. Nie bardzo w moim stylu, ciężko się czytało. 0 punktów.
    3. Podobała mi się najbardziej. Była ciekawa i taka wyjątkowa. Po przeczytaniu czułam niedosyt, chciałabym więcej.3 punkty :)
    4. Jakoś nie podoba mi się taki Draco i taka Hermiona. Miałam wrażenie, że to uczucie rozwinęło się trochę zbyt szybko. 1 punkt

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie te dziewczyny co pisały oprócz mnie to 14 latki, albo więcej. Ja chciałam tylko dodać, że miesiąc temu skończyłam 11 lat. I to chyba wiadome dlaczego tak słabo.

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Na początku mnie zauroczyła, ale po przeczytaniu następnych stwierdziłam, że będzie na najniższym stopniu podium, czyli 1 punkt.
    2. Jakoś mnie nie zachwyciła, ale mimo to bardzo dobra miniaturka :) Niestety 0 punktów.
    3. Fenomenalna! Od samego początku aż do końca tajemnicza i nieprzewidywalna. Szkoda tylko, że nie rozwinęła się bardziej akcja z misją Hermiony... Mimo to daję 2 punkty.
    4. Sam pomysł bardzo oryginalny, więc za to już plus. Ukradła moje serce po wejściu Hermiony do mieszkania. Daję 3 punkty ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Jakoś nie przekonali mnie bohaterowie i duży haos dlatego tylko 1 punkt.
    2. Pomysł jest całkiem niezły jedynie brak tu do szlifowania. Pisząc o raku piersi trzeba się czegoś o tym dowiedzieć. U ciebie choroba która zabija miesiącami wyniszczając organizm, zabija chwilę po diagnozie. Dlatego pomimo że w pierwszym dałam 1punkt tu też chce dać 1 punkt na zachętę do dalszego pisania.
    3. Tu miałam problem zarówno 3 jak i 4 są ciekawe i bardzo mi się podobały jednak za odwagę Draco aby zabić Hermionę daję 3 punkty
    4. Pomysł świetny i ukochane szczęśliwe zakończenie dlatego 2 punkty

    OdpowiedzUsuń
  6. Więc tak:
    1. "Po prostu tak" Mi się spodobała, dlatego masz ode mnie 2 punkciki. Draco troszkę zbyt miękki, ale mnie akurat to rozczuliło.
    2. " Rozdrapane rany" Nawet jak na miniaturkę, akcja za szybko się toczy. Poza tym emocje, które powinny być naturalne, dla mnie są sztuczne. Tak więc 0 punktów.
    3. "Miniaturka" Pomysł fajny, jednak zabrakło mi jakieś emocjonalności wypowiedzi, dlatego też 1 punkt.
    4. " Naucz mnie kochać ". Sam tytuł mnie zaintrygował. Pomysł dla mnie też nietuzinkowy, więc jestem zachwycona. Szczęśliwe zakończenie, język lekki i przyjemny. Cóż więcej mogę powiedzieć - 3 punkty.

    OdpowiedzUsuń
  7. – "Miniaturka" – daję 3 punkty. Świetny pomysł, świetne wykreowanie postaci Draco, poza tym bardzo ładne opisy, przez co wszystko łączy się w spójną całość. Końcówką bardzo się wzruszyłam; szkoda, że nie było im pisane szczęśliwe zakończenie.
    – "Naucz mnie kochać" – 2 punkty. Biłam się ze sobą, czy tej miniaturce powinnam dać trzy punkty, czy poprzedniej. Jest świetnie napisana, a pomysł miałaś genialny. Czegoś podobnego jeszcze nigdy nie czytałam. Mogłoby być z tego dobre opowiadanie.
    – "Po prostu tak" – 1 punkt. Również bardzo dobra miniaturka, nie mam co do niej żadnych zastrzeżeń.
    – "Rozdrapane rany" – 0 punktów. Jak dla mnie wszystko działo się zbyt szybko, zbyt chaotycznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. "Po prostu tak" - podoba mi się! Jest naprawdę fajne! Lubię takie klimaty, troszkę miejscami zagmatwane, ale czytało się miło ;) 2 punkty.
    2. "Rozdrapane rany" - no cóż, pomijając już Twój wiek, to ta akcja z rakiem była dość naciągana, jak już napisał to ktoś wyżej, ta choroba wyniszcza latami. 0 punktów.
    3. "Miniaturka" - mi się podoba bardzo. Według mnie najlepsza, trochę smutna, ale ładnie wymyślona. 3 punkty.
    4. "Naucz mnie kochać" - Jest ładna, ale w sumie, to trochę nie trzyma się kupy. W kilka dni, przeszli z wrogów w związek. Z resztą, skoro Malfoy kocha Pansy, a kilka godzin po tym, jak zastał ją z innym facetem, zaczął próbować poderwać Hermionę. 1 punkt.

    OdpowiedzUsuń
  9. To otwarte zaproszenie dla was wszystkich, aby stać się częścią największej organizacji na świecie i osiągnąć szczyt kariery. Gdy rozpoczyna się tegoroczny program rekrutacyjny, a nasza coroczna impreza żniwna jest już blisko. Wielki mistrz dał nam mandat, aby zawsze docierać do ludzi takich jak ty, więc skorzystaj z okazji i dołącz do wielkiej organizacji Illuminati, dołącz do naszej globalnej jednostki. Doprowadzić ubogich, potrzebujących i utalentowanych do sławy i bogactwa. Zdobądź pieniądze, sławę, potęgę, bezpieczeństwo, zdobądź uznanie w swoim biznesie, karierze politycznej, awansuj na najwyższe pozycje we wszystkim, co robisz, bądź chroniony duchowo i fizycznie! Wszystko to osiągniesz w blasku oczu
    Iluminaci nie mają żadnego związku z satanizmem, lucyferyzmem ani żadną religią. Podczas gdy nasi poszczególni członkowie mogą podążać za dowolnym wybranym przez siebie bóstwem, działamy wyłącznie dla dobra i ochrony gatunku ludzkiego.
    Czy akceptujesz przynależność do nowego porządku światowego Illuminati?
    Call & WhatsApp +19735567426
    📩 illuminatipriest60@gmail.com

    OdpowiedzUsuń