niedziela, 17 kwietnia 2016

Hejo!

Witam ponownie!

Dziękuję wszystkim, który nadal wspierają naszą umierającą stronę :)

Minęło trochę od mojej ostatniej publikacji, ale nie miejcie mi tego za złe. Wiele się wydarzyło i mam nadzieję, że teraz wszystko będzie OK.

Z takich spraw organizacyjnych: 

Jeżeli nie jesteś jeszcze członkiem Stowarzyszenia, a bardzo chcesz dołączyć --> KILK
Dodałam wszystkie osoby, które takową kandydaturę zgłosiły. Jeżeli są jakieś problemy - napiszcie. 

Pojawił się nowy szablon. Nie jest to cud jeżeli chodzi o grafikę, ale cenię go za prostotę. Mam nadzieję, że Wam również się podoba :)


Nie wiem czy kogoś jeszcze interesuje los Stowarzyszenia, ale nadal będziemy działać!






Długo myślałam (też mi się zdarza) co zrobić ze Stowarzyszeniem. Jest to ciężka sprawa, a z dziewczynami nie mam jako takiego kontaktu. Nie mogę jednak nic zdziałać bez nich. Bo jestem, że tak powiem, na okresie próbnym jeszcze :P




Postaram się jednak w miarę regularnie zaglądać tu z nowymi pomysłami.



Wiecie jak dawno nie czytałam Dramione? Jestem ciekawa jak ten świat się zmienił... Chcecie przypomnieć mi dlaczego kiedyś zakochałam się w Dramione? Wysyłajcie swoje pracę na skrzynkę pocztową lub zostawcie link do swojego opowiadania poniżej. Postaram się każdą pracę przeczytać i w  miarę sensownie skomentować. Najlepszym opowiadaniem podzielę się z Wami.


See you soon
Ann

21 komentarzy:

  1. Nie wiem nawet jak to skomentować. Bardzo się na Was zawiodłam.
    Mam jednak nadzieję, że tym razem nie będą to słowa rzucone na wiatr i serio wrócicie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że serio wracacie :) Powodzenia!
    precious-fondness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również wracam do Dramione, po dwuletniej przerwie postanowiłam dokończyć swoje opowiadanie. Mam nadzieję, że i stowarzyszenie będzie działać tak, jak kiedyś :)
    Zapraszam Cię do mnie, będzie mi bardzo miło, jeśli wpadniesz, powroty bywają ciężkie ;)
    http://ich-historia-draco-hermiona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero startuję jednak mimo to zapraszam ;)
    http://hopefightlove-dramione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Skoro padła w notce taka propozycja, to ja też postanowiłam się zareklamować ;) Jeśli masz ochotę, czas, czy cokolwiek innego, co sprawi, że zajrzysz - zapraszam: http://secrets-cost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w Dramione tak się zakochałam, że sama pisałam. Po baaardzo długiej przerwie wracam: http://dracon-and-hermione.blogspot.com
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja rowniez uwielbiam dramione. Czytalam rozne opowiadania az w koncu postanowilam napisac wlasne :)
    Zapraszam na dramione-karmelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To otwarte zaproszenie dla was wszystkich, aby stać się częścią największej organizacji na świecie i osiągnąć szczyt kariery. Gdy rozpoczyna się tegoroczny program rekrutacyjny, a nasza coroczna impreza żniwna jest już blisko. Wielki mistrz dał nam mandat, aby zawsze docierać do ludzi takich jak ty, więc skorzystaj z okazji i dołącz do wielkiej organizacji Illuminati, dołącz do naszej globalnej jednostki. Doprowadzić ubogich, potrzebujących i utalentowanych do sławy i bogactwa. Zdobądź pieniądze, sławę, potęgę, bezpieczeństwo, zdobądź uznanie w swoim biznesie, karierze politycznej, awansuj na najwyższe pozycje we wszystkim, co robisz, bądź chroniony duchowo i fizycznie! Wszystko to osiągniesz w blasku oczu
    Iluminaci nie mają żadnego związku z satanizmem, lucyferyzmem ani żadną religią. Podczas gdy nasi poszczególni członkowie mogą podążać za dowolnym wybranym przez siebie bóstwem, działamy wyłącznie dla dobra i ochrony gatunku ludzkiego.
    Czy akceptujesz przynależność do nowego porządku światowego Illuminati?
    Call & WhatsApp +19735567426
    📩 illuminatipriest60@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Czy jesteś biznesmenem, politykiem, muzyką, studentem i chcesz
    być bogatym, potężnym i sławnym w Życiu
    potrzebuje mocy
    spełnić swoje marzenia. Możesz osiągnąć ich
    marzenia przez
    członek Iluminacji. z tym wszystkim twoim
    marzenia i
    pragnienia serca, które można w pełni osiągnąć, jeśli wy
    naprawdę chcieć
    być członkiem wielkich nazwisk
    Rozświetl więc siebie
    może skontaktować się z (illuminatistar74@gmail.com)
    Kraje ................. ............................. Państwo.
    lub
    wiadomość mr Frank na WhatsApp +491639478840 dziękuję
    ty..

    OdpowiedzUsuń
  10. Bieda jest przestępstwem Bieda jest grzechem Bieda nie ma szacunku Bogactwo przynosi szacunek, sławę, moce i ochronę. Nigdy nie słuchaj ludzi, którzy cię zniechęcają Czyń dobrze, aby ludzie niepełnosprawni i centra sierocińca mieli więcej błogosławieństwa i bogactwa. Przestań żyć w ciemności, gdy pojawi się światło, które zmieni twoje życie. Dołącz do iluminatów i powiększ swoje bogactwa, jeśli tylko będziesz mieć szczęście, że zostaniesz wybrany członkiem bez problemu WhatsApp nasz Wielki Mistrz na 1 (470) 485-4938 i dołącz do świata najlepsze rankingi ✡️🔯🔯

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostań członkiem iluminatów już dziś. Sprawimy, że staniesz się bogaty i sławny. A także mieć moc kontrolowania ludzi na wysokich stanowiskach na całym świecie. Czy jesteś biznesmenem lub kobietą, artystą, politykiem, muzykiem, studentem, czy chcesz być bogaty, sławny i potężny w życiu, dołącz do nas już teraz i uzyskaj natychmiastową kwotę 800 000 $ w ciągu tygodnia, a także bezpłatny dom w dowolnym miejscu żyj w tym świecie, a także otrzymuj 500 000 USD miesięcznie jako wynagrodzenie. Aby uzyskać informacje: napisz do nas teraz: johnrishgroup@gmail.com whatsApp nas lub zadzwoń. 2347041743262

    OdpowiedzUsuń
  12. Witamy w Świecie Iluminatów. Sprowadzając biednych, utalentowanych na światło dzienne wielkości, daj się poznać w swoim biznesie,
    wyścig polityczny, wzniesienie się na szczyt we wszystkim. Naszym członkom daje się życie w nieograniczonym bogactwie i wiedzy.
    Iluminaci działają w różnych aspektach z korzyścią dla wszystkich pokoleń. ZGADZASZ SIĘ BYĆ CZŁONKIEM ILLUMINATI
    NOWY ŚWIATOWY ORDE I ZARABIAJ 2 MILIONY DOLARÓW ROCZNIE? Odpowiedz TAK. NAPISZ DO NAS TERAZ NA worldwidesacredorder@gmail.com LUB DODAJ MNIE NA
    WHATSAPP pod numerem +18188601038

    OdpowiedzUsuń
  13. TO JEST ILLUMINATI OFICJALNE WIADOMOŚĆ DO ŚWIATA DOTYCHCZASOWE: NIE MA ŻADNEJ OFIARY LUDZKIEJ, A ILLUMINATI RÓWNIEŻ NIE PYTA O OPŁATĘ REJESTRACYJNĄ
    Możesz skontaktować się z agentem świątynnym przez WhatsApp: + 1 661-777-5633
    Czy jesteś biznesmenem, politykiem, muzykiem? Chcesz być bogaty,
    sławni, potężni w życiu, przyłącz się do kultu bractwa iluminatów
    dzisiaj i otrzymaj bogatą, natychmiastową sumę. 1 milion dolarów tygodniowo i za darmo
    Samochód, gdziekolwiek zechcesz mieszkać na tym świecie i dostać nawet $
    1000000 jako korzyść na rozpoczęcie nowego życia.

    Aby skontaktować się z naszymi partnerami, musisz mieć co najmniej 20 lat E-mail: illuminate666temple@outlook.com lub Whatsapp: (+1 661-777-5633)

    OdpowiedzUsuń
  14. JEST TO OFICJALNE WIADOMOŚĆ DO ŚWIATA ILLUMINATI: NIE MA ŻADNEJ OFIARY LUDZKIEJ, A TAKŻE NIE PYTA O OPŁATĘ REJESTRACYJNĄ Możesz skontaktować się z agentem świątynnym przez WhatsApp: +44 151-808-0064 Czy jesteś biznesmenem, politykiem, pastorem, muzyk? Chcesz być bogaty,
    sławni, potężni w życiu, przyłącz się do kultu bractwa iluminatów
    dzisiaj i otrzymaj bogatą, natychmiastową sumę. 1 milion dolarów tygodniowo i za darmo
    Samochód, gdziekolwiek zechcesz mieszkać na tym świecie i dostać nawet $
    1000000 jako korzyść na rozpoczęcie nowego życia.

    Aby skontaktować się z naszymi partnerami, musisz mieć co najmniej 20 lat E-mail: worldillluminatitemple666@gmail.com lub WhatsApp +44 (151-808-0064)

    OdpowiedzUsuń
  15. DOŁĄCZ DZISIAJ DO BRATERSTWA ILLUMINATI I ZOSTAŃ BOGATY I SŁAWNY W CIĄGU 24 GODZIN! Skontaktuj się z Illuminati mobile Whats-app: +16018080812. Bractwo iluminatów oferuje bogactwa, moce i sławę. Możesz spełnić wszystkie swoje marzenia, zostając członkiem już dziś. Uwaga: Bractwo Iluminatów nie akceptuje ofiar z ludzi ani dzielenia się ludzką krwią. Jeśli masz ukończone 18 lat i jesteś zainteresowany dołączeniem, skontaktuj się z nami już dziś za pośrednictwem: aplikacji mobilnej Illuminati Whats-app: +16018080812 lub e-mail: newmemberbenefits@gmail.com KORZYŚCI PRZEKAZANE NOWYM CZŁONKOM, JAK NASTĘPUJE * Nagroda pieniężna w wysokości 50000000,00 USD. * Nowy samochód wyceniony na 400 000,00 USD. * Wymarzony dom kupiony w wybranym przez Ciebie kraju. * Miesięczna wpłata w wysokości 350 000 USD na konto bankowe każdego miesiąca jako członek. Skontaktuj się z aplikacją mobilną Whats: +16018080812 Jeśli chcesz dołączyć do Bractwa Illuminati i otrzymywać korzyści.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hallo,
    Wir sind ein professionelles Cyber Tech-Kredit-Team mit einem großen Ring
    der Globus infiziert mit mehr als 3 Millionen Debit-Malware und
    Skimmer, wir bekommen eine leere Geldautomatenkarte und laden sie mit viel Geld auf
    schnell und sicher, mit denen man Bargeld entweder in Euro oder abheben kann
    Schweizer Franken von Geldautomaten und kann von jedem Kassensystem verwendet werden
    Hinweis: Unsere Karten sind illegal, aber vertrauen Sie mir, dass sie 100% sicher sind
    Kontakt: Daneil Jerry LEE
    E-Mail: lee.jerry5555@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. JEST TO OFICJALNE ŚWIĄTECZNE PRZESŁANIE DO ŚWIATOWEJ PROCEDURY DOŁĄCZENIA DO WIELKIEJ ŚWIĄTYNI PIENIĘDZY I MOCY ILLUMINATI
    UWAGA: NIE MA ŻADNEJ OFIARY LUDZKIEJ, A ILLUMINATI RÓWNIEŻ NIE PYTA O OPŁATĘ REJESTRACYJNĄ
    Możesz skontaktować się z agentem świątynnym przez WhatsApp: + 1206-855-6632
    Czy jesteś biznesmenem, politykiem, muzykiem, pastorem, piłkarzem? Chcesz być bogaty
    sławni, potężni w życiu, przyłącz się do kultu bractwa iluminatów
    dzisiaj i otrzymaj bogatą, natychmiastową sumę. 1 milion dolarów tygodniowo i bezpłatnie
    Samochód, w którym zdecydujesz się mieszkać na tym świecie i dostać nawet $
    1000000 jako Twoja korzyść na rozpoczęcie nowego życia.

    Aby skontaktować się z naszymi partnerami, musisz mieć co najmniej 20 lat. Nie dołączaj, jeśli jesteś studentem E-mail: worldillluminatitemple666@gmail.com lub Whatsapp: + 1206-855-6632

    OdpowiedzUsuń
  18. WITAMY W ORGANIZACJI BRACTWA ILLUMINATI.

    Wierzę, że wszyscy mamy marzenie, marzenie, aby stać się kimś wielkim w życiu, tak wielu ludzi umiera dzisiaj, nie spełniając swoich marzeń. Niektórzy z nas są przeznaczeni, aby zostać prezydentami naszych różnych krajów lub zostać. jeden z najwybitniejszych na świecie muzyków, piłkarzy, polityków, biznesmenów, komików lub pomoc innym potrzebującym Uwaga; nowo zwerbowani członkowie mają prawo do wielkich korzyści i nagród, Nie ma ofiar z ludzi. Jeśli naprawdę jesteś zainteresowany dołączeniem do Illuminati, skontaktuj się z nami już dziś, aby uzyskać więcej informacji WhatsApp:+1(234)248-7286 LUB +919205107358
    E-mail: iluminatikingdomempire@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Good news!!! Good news!!!
    HAIL LIGHT!
    Do you want to Be WEALTHY AND POWERFUL IN LIFE? Do you want to get Rich in a little time?Do you want the world to recognize you and listen to you when you speak? do you want to be in power and control? if yes, Be a part of the world most Capable brotherhood of Wealth and Power - The Illuminati Freemason-
    If You Have Sickness or Affliction Of Any Kind Or Any Level, no matter how severe it is, Contact Us today for your liberation to health And Wholeness
    ELEVATE YOURSELF FROM POVERTY AND FREE YOURSELF FROM THE BONDAGE OF SICKNESS WITH SPIRITUAL ATTACKS
    Do not hesitate to contact us If We'll Be Of Help To YOU in any ways or at any situation you find yourself.
    Here's our contact info
    EMAIL/hangout: illuminatiinitiationtemplewa@gmail.com (Supreme Agent Of Light)
    DIRECT SMS/WhatsApp / Calls To Masonic Registry +1(760)8922577

    WARNING: only those who are interested to become a member of the church of Satan are allow to visit office or send a mail to the email address below. Do not contact if you are not interested and once you contact there is no going back. so think before contacting. BEWARE!!!

    BE SURE THAT YOUR HEART DESIRES WILL COME THROUGH BECAUSE THAT IS WHAT WE ARE HERE FOR, making your dreams and wish come to REALITY.
    HAIL LIGHT!

    OdpowiedzUsuń
  20. Skontaktuj się z panem Davidem Markiem na e-mail joinIlluminati1122@gmail.com lub Whatsapp +2348140101327, Witam wszystkich, nazywam się Adams Scott, jestem z Włoch, składam świadectwo o tym, jak dołączyłem do bractwa Illuminati, starałem się dołączyć do tej organizacji z tego powodu wiele lat zostałem oszukany przez fałszywego agenta w Afryce Południowej i Nigerii, byłem na dole, nie mogłem już wyżywić siebie i swojej rodziny i próbowałem zarabiać pieniądze wszelkimi sposobami, ale wszystko na próżno, bałem się skontaktować z jakimkolwiek iluminat agent, ponieważ zjedli moje pieniądze, pewnego dnia natknąłem się na post kogoś, kto zeznawał, dziękując człowiekowi o imieniu David Mark za pomoc w dołączeniu do bractwa Illuminati, potem spojrzałem na e-mail tego mężczyzny i numer telefonu, który tam był zapisany , bałem się z nim skontaktować, ponieważ wiele razy zostałem oszukany przez oszustów i odszedłem z pieniędzmi, a potem byłem bardzo zdezorientowany, więc postanowiłem skontaktować się z osobą, która otrzymała zeznanie, zadzwoniłem do niego i komunikowałem się z nim dalej rozmowy telefoniczne przed e zaczął opowiadać mi swoją historię o tym, kiedy chciał dołączyć, powiedział mi wszystko, co mam do zrobienia, potem podjąłem decyzję i zadzwoniłem do agenta Davida Marka, a on powiedział mi wszystko, co mam do zrobienia i zostałem inicjowany, o dziwo dostałem moją korzyści z bycia nowym członkiem wielkiego bractwa iluminatów Byłem bardzo szczęśliwy, dla tych z was, którzy próbują dołączyć do tej organizacji, jest to dla was okazja do przyłączenia się do KONTAKT MR David Mark na e-mail joinIlluminati1122@gmail.com lub numer WhatsApp +2348140101327

    OdpowiedzUsuń
  21. OGŁOSZENIE DLA ŚWIATA
    UWAGA: ILLUMINATI NIE KOMUNIKUJE SIĘ POPRZEZ WHATSAPP,
    NIE MA POWIADNIENIA LUDZKIEJ, A ILLUMINATI RÓWNIEŻ NIE PROSI O OPŁATĘ REJESTRACYJNĄ
    666illuminatiagent666@gmail.com

    Czy jesteś biznesmenem, politykiem, muzykiem, chcesz być bogaty, sławny, potężny w życiu, dołącz do Bractwa Iluminatów
    Będziesz człowiekiem honoru i dobrze znanym z szacunku w społeczeństwie. A twoje życie zmieni się na najlepsze w życiu. Jako nowy członek zostaniesz nagrodzony ogromną ilością pieniędzy, aby rozpocząć nowy styl życia, a światło wielkości będzie cię osłaniać przez wszystkie dni twojego życia.

    Musisz mieć co najmniej 20 lat, zanim będziesz mógł skontaktować się z agentem świątyni, który poprowadzi cię do świątyni 666illuminatiagent666@gmail.com

    OdpowiedzUsuń